
قبل از تولدم. صفحه اختصاصی فیسبوک و توئیتر و گوگلپلاس و آیدی یاهو و اسکایپ و اووو و وایبر و . . . داشتم . و این وبلاگ شخصی خودم است . لطفا ادامهمطالب را هم ببینید. و برایم نظر بگذارید. متشکرم بخوانید...
ادامه مطلب
عرض خاصی نیست.بعلت تراکم دروس کلاس هشتم. و ارتباطات اجتماعی، بهخصوص دوستان همبازی xBox فعالیت رسانهای کمتری دارم.در انگلیسی مهارت بیشتری پیدا کردهام و امیدوارم با مهمان خارجی که فردا خواهد آمد بتوانم راحت صحبت کنم + نوشته شده در سه شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ ساعت 3:3 توسط آرتان | بخوانید...
ادامه مطلب