از بهمن سال گذشته که دروس دوازدهم را تمام کردم. مشغول مکاتبه و چانه‌زنی با چند دانشگاه آنلاین(خارج از کشور هستم) برای ادامه تحصیل. بخاطر سن و نداشتن مدرک هنوز به نتیجه کامل نرسیده‌ام. اما یک دوره‌ی انگلیسی را که تعیین سطح دادم برای سطح هفتم قبول شدم. و فعلا مشغول هستم.

با این حال برای اولین بار برای مراحل مدرک رسمی وارد یک دبیرستان شدم. فقط اجازه امتحانات خرداد سال هشتم را دادند که تمام شده و هنوز مکاتبات و چانه‌زنی در چند جبهه ادامه دارد.

دیشب یک داستان ذهنی ساختم که از جناس لفظی فارسی در انگلیسی استفاده کردم

One night, in the middle of the night, one knight said to another knight, "Tonight is the night we are going to see the great knigh.

ترجمه : یک شب آخرهای شب یک شوالیه به شوالیه دیگه گفت امشب همون شبی است که قرار است آخرهای شب بریم شوالیه بزرگ رو ببینیم