چند هفته است که دوازدهم رو تموم کردم.
مشغول مکاتبه و چانه زنی هستم برای پذیرش گرفتن از یک دانشگاه آنلاین.
فعلاً هنوز با قبول شرایطم، اکثراً مشکل دارند(نداشتن مدرک رسمی) حتی برای گرفتن آزمون تعیین سطح زبان هم اما و اگر و سنگاندازی میکنند.
اما هر طور شده تلاش میکنم برای ترم بهار حداقل چند واحد آزاد ز یکی از دانشگاهها بگیرم تا در شروع رسمی ترم پاییز انتخاب واحد کامل را از من قبول کنند.
نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم اسفند ۱۴۰۳ ساعت 9:5 توسط آرتان |

قبل از تولدم. صفحه اختصاصی فیسبوک و توئیتر و گوگلپلاس و آیدی یاهو و اسکایپ و اووو و وایبر و . . . داشتم .