چند هفته است که دوازدهم رو تموم کردم.

مشغول مکاتبه و چانه زنی هستم برای پذیرش گرفتن از یک دانشگاه آنلاین.

فعلاً هنوز با قبول شرایطم، اکثراً مشکل دارند(نداشتن مدرک رسمی) حتی برای گرفتن آزمون تعیین سطح زبان هم اما و اگر و سنگ‌اندازی می‌کنند.

اما هر طور شده تلاش می‌کنم برای ترم بهار حداقل چند واحد آزاد ز یکی از دانشگاه‌ها بگیرم تا در شروع رسمی ترم پاییز انتخاب واحد کامل را از من قبول کنند.