برای اولین بار به مهرههای شطرنج دست میزدم . (البته بعد از کمی کورمال بازی کردن با تبلت) در دومین بازی چیدن مهرهها را یاد گرفتم و در بازی سوم بدون کمک دیگران توانستم چند مهرهی حریف بزرگسالم را بزنم و غافلگیرش کنم.
با نگاه به چشم حریف میتوانستم بازی بعدیاش و چیزی که به آن فکر میکند را حدس یزنم و برای بازیام نقشه بکشم . امّا اواسط بازی احساساتی شدم و از زدن مهرهی وزیر او در فرصت مناسب خودداری کردم . چون نگران بودم که فیل من را خواهد زد. . .
ما را در سایت نهمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183