چندین دیسک از کارتونهای قدیمی (سندباد، پینوکیو، و . . . ) رسیده. خیلی از جدیدها بهتر است. داستانهایش را میفهمم بارها میتوانم تعریفشان کنم یا دربارهی آنها حرف یزنم . اما جدیدها و ماهوارهایها در حد فاجعه به دردنخور هستند. نه موضعی، نه داستانی، فقط خشونت و هیجان کاذب . بدون محتوا.
ما را در سایت نهمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135