برای دومین بار، نیمهشب ، برای تماشای آسمان و بارش شهابی رفتیم بالای پشتبام.
مدتی را دراز کشیدیم و مشغول تماشای آسمان شدیم. از واقعیات علمی و نجومی گرفته تا صحنههای فیلمها و کارتونهای تخیلی یا مستندهای فضائی را مرور و مقایسه کردیم. امّا این بار برخلاف دفعهی قبلی که چندین شهابسنگ کوچک و بزرگ را دیدیم، چیزی در دیدرسمان قرار نگرفت. ولی با عبور ناگهانی یک کبوتر از بالای سرمان در دقایق آخر، کلّی خندیدیم.
ما را در سایت نهمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158