با اینکه از اواسط مهرماه کتابهای چهارم را شروع کرده بودیم. کلیهی محتوای درسی کتابها و چند مجموعه تمرین اضافی تمام شدند.
حدود دو ماه و نیم دیگر را باید (در کنار خوشنویسی) تمرینهای تکراری و مرور دروس انجام دهم.
البته کلاسهای ژیمناستیک و سفالگری برقرار هست. جمعهای کتابخانهی کانون و کتب امانتی و شاهنامهی فردوسی هم هست. و قرار است که موسیقی را هم دوباره شروع کنم.
نهمین ...ما را در سایت نهمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 257