دومین جلسه تمرین یوگا را هم رفتم . بعضی حرکاتش سخت است و بدن نرم و انعطاف پذیر میخواهد . امّا از آن خوشم آمده و با علاقه دنبال میکنم، و روی حرکات تمرکز میکنم . برای دفعه بعد قرار است از حرکت درخت یک نقاشی بکشیم و ببریم .
نهمین ...
ما را در سایت نهمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:29