تقریبا هر روز (ظهر) به اندازه یک فیلم سینمائی کارتونی سهمیه تلویزیون دیدن دارم . و بعدازظهر کار با تبلت که تقریبا تمام برنامههایش تمرین و نقاشی و اینطور چیزهاست بهجز یکیدو مورد.
اغلب بین برنامههای مختلف میچرخم و (اگر از جانب بچّههای کوچه احظار نشوم؟) تا زمانی که شارژ باطریاش تمام نشود ادامه میدهم.
دیروز سیدی نداشتیم و از شبکه پویا داشتم تماشا میکردم که تایمر خواب تلویزیون تمام شد و خاموش شد. من هم بلند شدم و گفتم برنامهاش نصفه بود، ولی شارژ تلویزیون تمام شد.
نهمین ...ما را در سایت نهمین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187